I goda vänners lag

Idag har jag jag och mamma följt med Tove och hennes mamma till deras nya hus. Eller det ska bli deras snart. Mamma tyckte det var jättefint men jag såg inte så mycket eftersom jag sov. Jag har inte gjort så mycket annat än sovit idag. Jag somnade i bilen på väg dit, fortsatte sova när mamma la över mig i vagnen, sov fortfarande när mamma satte mig i bilen igen och även när vi var på Ica. Det var skönt!

Igår var vi i Högbo på pilgrimsvandring med öppna förskolan. En långpromenad med några stopp på vägen och sen picknick. Efter vandringen stannade jag, Tove och våra mammor kvar en stund och myste på en filt i gräset.

Jag, Tove och våra mammor i Högbo

 

 

"Bakom mina solglasögon..."



I torsdags var jag, mamma, moster och Pernilla i Uppsala och shoppade. Jag skötte mig rätt bra faktiskt.  När jag tröttnade på att ligga i vagnen så satt jag i bärselen hos moster. Sen när jag ledsnade på bärselen så gick vi och åt lunch. Där skrämde jag troligtvis bort alla gäster, men det är ju inte mitt fel om de har en låg toleransnivå :)
Jag fick jättefina skor av moster också. Hon är snäll hon :)

I bärselen hos moster Kristin

 

 

Lika cool som moster!



I onsdags var jag, Ebbe, Vincent och våra mammor på promenad. Han är så liten och söt lilla Vincent! Tänk att jag har varit sådär liten också!
På eftermiddagen åkte vi och hälsade på mina bästisar Ebbah och Adrian. Vi gick en sväng till lekparken och där fick jag gunga för första gången. Jag älskar det!



Gungpremiär



Myser med Ebbah




Övningskör med Sophie



Bus med Adrian



Ebbahbus!


Nu när det varit påsk så har mammas kompisar varit hemma i Sandviken. Så i söndags åkte vi till Högbo med Annika. Vi gick en promenad och sen låg vi och myste på en filt!


Leker med Annika



Poserar i vagnen



Pappa och jag i Högbo

I måndags gick vi en sväng till Maria och Erik och på eftermiddagen tog vi en långpromenad till pappas kompis Rebecka där vi grillade.
- En fullspäckad vecka med andra ord!

Tränar med Maria



Jag höll nästan på att glömma säga det - Vi ska flytta!!! Till en trea på bottenplan med uteplats. Visserligen ligger lägenheten bara ett stenkast bort men ändå! Så om en månad får ni komma och agera flyttgubbar, eller ännu hellre leka med mig, så att mamma och pappa kan springa fram och tillbaka med kartonger.

Jag i min nya hatt!

 

Jag och mamma




Kommentarer
Postat av: farmor

Grattis till nya lägenheten. Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses.Saknar er så fruktansvärt. Kramar i massor :)

2011-05-02 @ 22:03:27
Postat av: Marie

Heej! Nu är det säkert en hel vecka sen vi sågs...måste ta o göra nåt åt den saken :) Du får ju inte hinna glömma bort oss :) Nu ser vi fram emot DIN dag på lördag!! Ska bli så trevligt o säkert jättefint! Kanske kan bli lite tröttsamt för dig som måste vara söt o trevlig hela dagen...men du får se till att ta en massa tupplurar så du orkar med alla tanter o farbröder. Vi längar efter dig! Ses snart! kram kram från marie o nora

2011-05-02 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0